შეხვედრის I ეტაპი- საშინაო დავალების პრეზენტაცია
• მოსწავლეებმა წარადგინეს ოჯახის გენეალოგიური სქემა (აღმავალი და დაღმავალი).
• სამზარეულო-გართობა-ტანსაცმელი (ეთნოგრაფია).
• ექსკურსიის შთაბეჭდილებები (აზრთა ურთიერთგაცვლა, საკუთარი აზრის
ჩამოყალიბების, ანალიზის უნარის განვითარება).
ძირითადი ნაწილი
დავამუშავეთ თემა: უძველესი ადამიანი. ადამიანის წარმოშობა, ჰომინიდები (ასაკი, სიმაღლე, წონა, განსახლების არეალი, საკვები, განსაკუთრებული ნიშნები). მსოფლიო რუკის გამოყენებით აღწერეს ადამიანის მოგზაურობა აფრიკიდან სხვა კონტინენტისკენ. იმსჯელეს დმანისის აღმოჩენის მნიშვნელობაზე.
საშინაო დავალება
უძველესი ადამიანების სახეობათაგან ერთის არჩევა. ინტერნეტის, ლიტერატურის
საშუალებით მოიძიეთ დამატებითი ინფორმაცია მის შესახებ და 1 კვირის შემდეგ წარადგინე ფოტოები/ნახატებით შევსებული მასალა.(გარეგნობა, სახოვრებელი ადგილი, ცხოვრების წესი).
• მოსწავლეებმა წარადგინეს ოჯახის გენეალოგიური სქემა (აღმავალი და დაღმავალი).
• სამზარეულო-გართობა-ტანსაცმელი (ეთნოგრაფია).
• ექსკურსიის შთაბეჭდილებები (აზრთა ურთიერთგაცვლა, საკუთარი აზრის
ჩამოყალიბების, ანალიზის უნარის განვითარება).
ძირითადი ნაწილი
დავამუშავეთ თემა: უძველესი ადამიანი. ადამიანის წარმოშობა, ჰომინიდები (ასაკი, სიმაღლე, წონა, განსახლების არეალი, საკვები, განსაკუთრებული ნიშნები). მსოფლიო რუკის გამოყენებით აღწერეს ადამიანის მოგზაურობა აფრიკიდან სხვა კონტინენტისკენ. იმსჯელეს დმანისის აღმოჩენის მნიშვნელობაზე.
საშინაო დავალება
უძველესი ადამიანების სახეობათაგან ერთის არჩევა. ინტერნეტის, ლიტერატურის
საშუალებით მოიძიეთ დამატებითი ინფორმაცია მის შესახებ და 1 კვირის შემდეგ წარადგინე ფოტოები/ნახატებით შევსებული მასალა.(გარეგნობა, სახოვრებელი ადგილი, ცხოვრების წესი).





Комментариев нет:
Отправить комментарий