X შეხვედრა- 16.12. 2017
პროექტის დაწყების წინ მოსწავლეებს დავუსვი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი
პროექტის დაწყების წინ მოსწავლეებს დავუსვი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი
კითხვები. გავაკეთეთ ჩანაწერები. ინფორმაციის დემონსტაციისათვის
ვიმუშავეთ სტრატეგიაზე ,,3,2,1“.
მოსწავლეები დავაჯგუფე. ჯგუფებმა აირჩიეს თემები/საკითხები.
პირველჯგუფს მიეცა ,,უძველესი ქართული წარწერები“. მეორე ჯგუფს
,,ასურელი მამების მიერ დაარსებული მონასტრები“, ხოლო მესამე ჯგუფს ,,გრიგოლ ხანძთელის მიერ დაარსებული ტაძრები“/ტაო-კლარჯეთი/.
პრეზენტაცია, რომ იყოს ეფექტური მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ
დამატებითი მასალები, გამოიყენონ ინტერნეტ-რესურსები. სამუშაოს ჯგუფები გააკეთებენ დიდ ფორმატზე. შეფასდებიან
პრეზენტაციის რუბრიკით.
XI შეხვედრა - 19 დეკემბერი, 2017 წ.
პრეზენტაციების წარდგენა ,,უძველესი ქართული ეპიგრაფიკული ძეგლები“ და ,,კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლები“, რომელშიც მიმოვიხილე საქართველოში არსებული V-X საუკუნეების კულტურული მემკვიდრეობის არქიტექტურული ძეგლები“
კლუბის შეხვედრას ესწრებოდა სკოლის სასწავლო ნაწილი
ლუბა შამილაძე.
XII შეხვედრა 20
დეკემბერი, 2017 წ.
პროექტი ,,კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლები“.
პროექტის
შინაარსი:
·
მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის
ძეგლებს V-X სს.
· წერილობით აღწერენ უძველესი ეპიგრაფიკულ ძეგლებს. ასურელი მამების
მიერ დაარსებულ მონასტრებს.
· გრიგოლ ხანძთელის მიერ დაარსებულ ტაო-კლარჯეთის ტაძრებს. პროექტის განხორციელების დრო 3 კვირა. საგნობრივი სტანდარტი:ისტ.VII, ისტ.
IX. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ქართული კულტურის სხვადასხვა დარგის ჩამოყალიბებისა
და განვითარების შესახებ.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
რუკაზე
აღნიშნავს საქართველოში და მის ფარგლებს
გარეთ არსებულ საეკლესიო და საგანმანათლებლო კერებს და აკეთებს იმ დისციპლინების
ჩამონათვალს, რომლებსაც იქ ასწავლიდნენ;
·
წერილობით აღწერს
და ახასიათებს კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლებს ბოლნისის სიონი, მცხეთის ჯვარი,ნეკრესის ტაძარი,პალესტინის იატაკის წარწერა,წყისი,კუმურდო,ატენისსიონი,იშხანი ხელნაწერები: ოპიზის სახარება , შატბერდის ოთხთავი , ჯრუჭის ოთხთავი, პარხლის ოთხთავი და
სხვა.
·
ის
ტექნ. VI.1. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სახის
ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ თუ მოსწავლე:
● აუდიტორიის
მოთხოვნების და საკუთარი (ან ჯგუფის) მიზნების გათვალისწინებით, ამზადებს
პრეზენტაციას/სლაიდებს საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის
შედეგის სადემონსტრაციოდ;
● გაიაზრებს
განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;
21-ე
საუკუნის უნარ-ჩვევები
●
საღი მსჯელობა და აღქმა;
●
იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი
თუ სიტყვიერი ფორმით;
●
პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.
●
ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული
და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ
საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
●
ტექნოლოგიის გამოყენება, როგორც
ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალების.
●
დროის და სამუშაო დატვირთვის ეფექტური განკარგვა;
|
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
|
||
|
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
|
პროექტის დასაწყისში
|
მოსწავლეთა საჭიროება
წინარე ცოდნა-გონებრივი
იერიში
|
შეკითხვების დასმა
ჩანაწერი
|
|
პროექტის მსვლელობისას
|
,,3,2,1“სტრატეგია“-ინფორმაციის
დემონსტიტება
ჯგუფური მუშაობა
ურთიერთშეფასება
|
სქემა
რუბრიკები
კითხვარი
|
|
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
პროექტის წარდგენა
თვითშეფასება
|
პრეზენტაცია
რუბრიკა
|
·
მოსწავლეებმა შეარჩიეს პროექტის
თემა
·
განსაზღვრეს პროექტის მიზნები
და შედეგები
·
განსაზღვრეს პროექტის შესრულების
ვადები
·
მიუთითეს წყაროები
·
გაეცნენ შეფასების კრიტერიუმებს(ცოდნა,
უნარ-ჩვევა, განწყობა-დამოკიდებულება)












Комментариев нет:
Отправить комментарий