I აქტივობა- პრეზენტაციები:
I ჯგუფი- არქეოლოგია, ეთნოლოგია,წყაროთმცოდნეობა. წარადგინა ნატა ხარაზიშვილმა. პრეზენტაციზე მუშაობდნენ თათია დევაძე, ლუკა მიქელაძე.
II ჯგუფი- ეპიგრაფიკა, დიპლომატიკა, ნუმიზმატიკა, პერალდიკა. წარადგინა ანა სამნიძემ. პრეზენტაციაზე მუშაობდნენ ლიკა დავითაძე, ნინო გეგიძე, გიორგი დავითაძე.
III ჯგუფი-გენეალოგია, ქრონოლოგია, პალეოგრაფია, მეტროლოგია. წარადგინა რეზო
ჯაფარიძემ. პრეზენტაციაზე მუშაობდნენ ალეკო ვართმანიზე, ნათია ზოიძე, რუსლან გაბაიძე.
II-აქტივობა - თემა: ,,ქართული ეპიგრაფიკული ძეგლები".
მოსწავლეებს მიეცათ ტექსტი და წყაროები დასამუშავებლად.
გამოვიყენეთ სტრატეგია: კითხვა-ნიშანთა სისტემა: ,, V " ,,+" ,,-" ?".
ეს სტრატეგია ხელს უწყობს მასალის ათვისებას, ავითარებს კრიტიკულ აზროვნებას და ინფორმაციის დახარისხების უნარს.
III-აქტივობა- საშინაო დავალება:
1) ინდივიდუალური პრეზენტაცია "ჩემი ოჯახის ისტორია" [შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა];
2) აიღეთ ინტერვიუ წინა თაობის წარმომადგენლების- მშობლების, ბებია-ბაბუების, ხანშიშესული მეზობლებისგან და გამოკითხეთ იმ ყოფისა და ტრადიციების შესახებ, რომლებიც მათ დროს იყო და ამჟამად მივიწყებულია.
"სამზარეულო- გართობა- ტანსაცმელი".
I ჯგუფი- არქეოლოგია, ეთნოლოგია,წყაროთმცოდნეობა. წარადგინა ნატა ხარაზიშვილმა. პრეზენტაციზე მუშაობდნენ თათია დევაძე, ლუკა მიქელაძე.
II ჯგუფი- ეპიგრაფიკა, დიპლომატიკა, ნუმიზმატიკა, პერალდიკა. წარადგინა ანა სამნიძემ. პრეზენტაციაზე მუშაობდნენ ლიკა დავითაძე, ნინო გეგიძე, გიორგი დავითაძე.
III ჯგუფი-გენეალოგია, ქრონოლოგია, პალეოგრაფია, მეტროლოგია. წარადგინა რეზო
ჯაფარიძემ. პრეზენტაციაზე მუშაობდნენ ალეკო ვართმანიზე, ნათია ზოიძე, რუსლან გაბაიძე.
II-აქტივობა - თემა: ,,ქართული ეპიგრაფიკული ძეგლები".
მოსწავლეებს მიეცათ ტექსტი და წყაროები დასამუშავებლად.
გამოვიყენეთ სტრატეგია: კითხვა-ნიშანთა სისტემა: ,, V " ,,+" ,,-" ?".
ეს სტრატეგია ხელს უწყობს მასალის ათვისებას, ავითარებს კრიტიკულ აზროვნებას და ინფორმაციის დახარისხების უნარს.
III-აქტივობა- საშინაო დავალება:
1) ინდივიდუალური პრეზენტაცია "ჩემი ოჯახის ისტორია" [შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა];
- ოჯახის გენეალოგიური სქემა
- გერბი (სიმბოლოების ახსნა)
- ფოტოები და წერილები (ოჯახის ისტორიული წყარო)
- ინტერვიუ
2) აიღეთ ინტერვიუ წინა თაობის წარმომადგენლების- მშობლების, ბებია-ბაბუების, ხანშიშესული მეზობლებისგან და გამოკითხეთ იმ ყოფისა და ტრადიციების შესახებ, რომლებიც მათ დროს იყო და ამჟამად მივიწყებულია.
"სამზარეულო- გართობა- ტანსაცმელი".










Комментариев нет:
Отправить комментарий